Я давно знав, що добре працюю під тиском. Проте до тиску задля досягнення гарного перфомансу ніколи не прагнув, бо я кмітливий і ледачий. Тиск прийшов сам собою. Позаминулої суботи, 3 жовтня, у дружини в спині раптом запалився нерв, і вона стала повністю прикута до ліжка. У ту саму суботу написав начальник, що повертався з довгого відрядження, і прислав добрий шмат термінової роботи — понад 70 сторінок перекладу. І того самого дня отримав прохання про термінову допомогу з церкви — перекласти текст до відеоролика і начитати англійською. Я, хоч і кмітливий (чи з тієї причини, що такий) погодився. І з головою поринув у вир.

Тиждень минув, ось результати:

  1. За тижнь (сім діб) виспано всього 18 годин.
  2. Приготовано 19 страв (приблизно по 6 порцій).
  3. Перекладено понад 180 сторінок письмово.
  4. 8 годин усного перекладу.
  5. П’ять разів зібрано і відправлено дитину до школи, плюс шостий — на екскурсію до Острозьського замку.
  6. Не написано та не опубліковано жодного посту.
  7. Зроблено власноруч перший у житті укол (дружині).
  8. З дітьми зіграно дві партії в настільні ігри.
  9. Збережено добрий гумор і оптимізм.

Розумію, що то може видатись дрібницями, і є повно людей, які навіть з більших досягнень не роблять великого шуму. Проте я надзвичайно пишаюсь собою, ледь не лусну.

Невеличкі «секрети», що допомогли протриматись і що дають надію на ще один плідний тиждень, серед іншого, такі:

  1. Старатись ходити пішки — громадський транспорт для збудженної нервової системи є злом.
  2. Робити фізичні вправи — для мене найоптимальнішим є «сур’я намаскар» з хатха-йоги. Дозволяє займатись практично будь-де, навіть у офісі, не є через міру активним, тому не призводить до потіння, проте дуже добре для усіх м’язів.
  3. Лежати на аплікаторі Ляпко (думаю, інші варіанти автомасажу теж підійдуть, проте у нас вдома два аплікатори, і користуватись ними дуже зручно)
  4. Робити якомога більше хатньої роботи з дітьми. Крім прямої вигоди з експлуатації дитячої праці, це цінний і доволі якісний час разом. Крім того, той хлопець, котрому дістанеться моя дочка у дружини, буде переді мною у величезному боргу за добре господарське виховання. Моя дочка готуватиме смачно, і навчу цьому її я.
  5. І звісно (його треба було поставити першим), надіятись на Господа і Його милості. Без Нього було б значно важче.

P.S. У моєму блозі саме на цьому тижні зібралась перша тисяча кліків. Дрібниця, звісно, але ж усі з чогось починають.

