Є у мене гарна знайома, Ольга, онлайновий друг, стосунки на дроті — по ICQ (тобто, через джабер-транспорт, а спілкування відбувається реально через GTalk). Гарні людяні стосунки. Останнім часом спілкуємось чомусь більше, але мені — людині, що легко прив’язується до людей, ще й з неочікуванно зміненим сімейним станом, якось важко зберігати дружній баланс — така особливість нервової системи.

Ще є у мене не дуже близький знайомий, дядечко під 60, Сергій Онуфрійович. Колись випадково перетнулись шляхи по перекладацькій роботі, він ніби як перекладач ще старої школи. Цікавий чоловік, іноді листуємось. А коли буває на дроті, то трапляється, що перекинемось парою слів «наживо» — він на Yahoo (вигульки мені йдуть теж через транспорт і теж на GTalk).

Ну, крім цих двох ще є купка знайомих у ростері (списку контактів), і здебільшого гарні всі люди, але з цими двома зведення контактів до купи викинуло злий жарт.

Після порції дружньої розмови з Ольгою, як “Olga has signed off” вирішив навздогін їй е-мильнути. Адресу взнав ось-ось, пишу: «Якось незручно про це говорити, зрозумій мене правильно. Ми просто друзі, та останнім часом наші стосунки якось не туди йдуть. Я самотній молодий чоловік, і такий розвиток ніби природній…» і т.д. Коротенький лист про гальмування. Ну хай з мого боку перебір, а все ж. Зранку переглядаю на жмейлі пошту — від Ольги жодної відповіді. Дивлюсь у відправлених — лист якоїсь холєри пішов до Сергія Онуфрійовича. Перечитую ще раз — жодного дієслова у жіночому роді чи натяку на те, що звертаюсь до жінки. Попав! Автозаповнення адрес! Недбале ведення адресної книги, коли імена людей не за всіма адресами проставлені! Співпадання адрес всього у три букви,  ну і однаковий домен! На вибачення Сергій Онуфрійович досі не відповів…

